Cine are nevoie de SEO?
11
Aug

Cine are nevoie de SEO?

Cine are nevoie de SEO? În principiu – toţi! Dar aici apare o problemă – e clar că două site-uri diferite nu pot fi în acelaşi timp pe primul loc în Google. Aşa cum nu pot fi nici pe doi, nici pe trei. Nu în acelaşi timp. Şi atunci – ce-i de făcut? Cine să se apuce de SEO şi cine nu? Răspunsul e: cei care-şi permit să investească în asta. Cei care sunt pregătiţi să depună efort acum şi să aştepte rezultatele pe termen lung. Cei pentru care aceasta are sens din punct de vedere economic. Cei care iubesc sportul, competiţia şi muzica!

Staţia terminus – creşterea indicatorilor de performanţă

Dar ce aduce de fapt SEO? În afară de vizite… Şi unde se termină? Când te opreşti şi spui: „gata, l-am optimizat!”?

La fel ca şi cu oricare alt lucru din viaţă – scopul final este satisfacţia. Dacă aceasta înseamnă un trafic cât mai mare – atunci un trafic cât mai mare să fie. Dacă totul se rezumă la profit – atunci SEO trebuie proiectat anume în acest sens, iar capătul de drum va fi profitul obţinut. Dacă se urmăreşte creşterea bazei de clienţi – atunci SEO poate să livreze şi asta. Şi lista poate continua, dar nu se limitează la: popularitate, notorietate, număr de fani, implicare socială etc. Pe scurt – orice cuvânt înseamnă pentru fiecare dintre voi nirvana.

În acelaşi timp unul dintre cele mai interesante aspecte din promovarea site-urilor în motoarele de căutare este faptul că trebuie să fii mereu în stare de alertă – concurenţa nu doarme. Aceasta înseamnă că eforturile SEO nu se termină niciodată. Nu poţi să spui că „am făcut asta, asta şi asta şi, gata, site-ul este optimizat”. Optimizarea nu se termină niciodată. Mereu sunt lucruri care pot fi făcute mai bine. Mereu trebuie de calibrat strategiile de promovare în funcţie de evoluţia concurenţilor, mereu vii cu idei noi. Şi chiar când eşti deja pe primul loc în Google, Bing sau Yahoo! – îţi poţi extinde cuvintele cheie încât să acoperi şi alte pieţe. Poţi lucra la optimizarea conversiilor vizitelor în clienţi sau pur şi simplu poţi încerca să fii pe primul loc în Google pentru expresia de căutare „Google”

 

Concluzie: SEO măreşte calitatea unui site

În pofida tuturor statisticilor și a modelelor de optimizare existente, tu ești stăpânul site-ului tău și dirijorul afacerii – deci, tu decizi ce e mai bine pentru progresul acestuia în motoarele de căutare. Dacă site-ul tău a devenit mai mult decât o pasiune, dar și o sursă de venit, a crescut în volum și complexitate, te sfătuim să treci la următorul nivel, să reduci acțiunile diletante și să vezi cu ce sfaturi vine un specialist SEO. Să știi că ai putea descoperi lucruri interesante, despre care nu ai bănuit, și soluții originale de îmbunătățire a rezultatelor. Mult succes și îndrăznește să fii mai puternic decât concurenții tăi. Noi credem în faptul că totul în viață ține de SEO, în afară de SEO. SEO ține de putere!